Inghetata de papaia

Fructul papaia,se regaseste in lista mea data de medic cu alimente permise;intamplarea a facut ca sa gasesc,am cumparat,am mancat,iar ce a ramas,cand am vazut ca incepe sa se strice pentru ca este intradevar foarte aromat dar gustul mai putin placut,am facut inghetata
Rezultatul?? un deliciu!!!
Ingrediente:2buc.papaia,200ml lapte condensat,200ml frisca lichida,1lamaie verde,50ml lichior de caise

Pulpa de la fructe,pasata fin,se amesteca cu laptele condensat,zeama de lamaie si coaja rasa,apoi frisca batuta spuma iar dupa omogenizare se incorporeaza lichiorul
Se rastoarna compozitia in masina de inghetata,se proceseaza 45min
Se serveste in cupe cu fulgi de ciocolata deasupra



Un comentariu:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme