Nectar pentru o zi

Cred ca toata lumea consuma fructe,mai ales cand avem copii,nepoti si nu numai;se intampla de multe ori ca unele fructe,cand ajungem acasa,sa constatam ca nu sunt dupa asteptarile noastre din diferite motive si uite asa ajungem sa aruncam fructele si o data cu ele si banii nostri; spun asta din proprie experienta,nu numai acum cand am ramas doar eu si sotul meu,ci si cand erau fetele acasa.
Acum recomand tuturor acest nectar facut din toate fructele care urmeaza sa fie aruncate;este si delicios,sanatos si de ce nu,inlocuieste apa.
Am spus pentru o zi pentru ca fiind putine fructe,nu se mai sterilizeaza ca si pentru iarna.

Ingrediente: fructe(eu am avut,mere,pere,piersici,prune) si pentru ca sotul meu are diabet,am adaugat zaharina in loc de zahar,dupa gust insa eu l-am lasat putin mai acrisor
Toate fructele spalate,curatate de samburi, casuta cu samburi si cele aproape stricate,taiate,se pun intr-un vas pe foc cu apa iar dupa ce au fiert foarte bine,se indulceste dupa gust
Se scurg fructele si se paseaza cu blenderul vertical,se amesteca piureul bine cu siropul,se trece prin sita apoi se pune nectarul in sticle curate si se da la frigider

Aceeasi reteta se poate folosi si pentru iarna,doar ca se fierb sticlele 30-min din momentul in care incepe sa clocoteasca,apoi se lasa sa se raceasca tot in apa sau in patura.
Eu pentru astfel de nectar nu mai adaug nimic,nici conservant,nici aspirina cum am vazut alte retete;daca sunt capacele bune,infiletate bine,fierte sticlele chiar si mai mult de 3omin,nu se va intampla nimic.
Un alt an,alte poze,aceeasi reteta,doar ca acum am avut doar caise si cateva nectarine iar sprefinal,am adaugat cateva crengute de lamaita pentru aroma




0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme