Pilaf cu gasca

Am primit o gasca de la neamuri(foarte curios!!) si nu am vrut s-o gatesc altfel decat traditional,sa-mi amintesc de mancarurile mamei cand taia o pasare;asa ca am facut din ea borsul cu taitei de casa si acest pilaf care mie-mi place,mi-a placut mereu foarte mult intotdeauna
Ingrediente:carne de gasca,1ceapa mare,putin ulei in cazul in care pasarea nu are suficienta grasime,orez,sare,piper
Se pune carnea(pulpele si pieptul)la fiert in apa cu cateva boabe de piper;dupa ce a fiert,se scoate fara sa se arunce apa si se pune intr-un vas cu ceapa tocata marunt si putina grasime sau ulei
Dupa cateva minute,se strecoara apa de la fiert,si se pune in vas peste carne 3cani,se adauga 1lingurita rasa cu sare,1cana cu orez spalat se se da vasul la cuptor 20min;dupa acest timp se scoate si se tine acoperit pana la servire;asta este reteta mea de pilaf,indiferent cu ce-l fac,chiar si cu ciuperci iar rezultatul este minunat!!
Se serveste cu piper proaspat macinat si cu acritura de sezon.




Un comentariu:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme