Placinta aperitiv cu branza

Astfel de placinta,sincer va spun ca as manca non-stop,atat de mult imi place pentru ca-i si buna bineinteles!!
De fiecare data cand am ceva branza care nu se mai consuma,imediat ma pun pe facut placinta
In aceasta forma de guguluf,am pus rulouri taiate suprapuse,iar pana s-a copt alta tava,aici a crescut,de aceea se vad gaurile;iar eu dupa cum v-am spus,cand fac placinta,nu ma incurc cu ceva putin!!
Ingrediente aluat:1kg faina,50g drojdie,2oua,sare,1cana cu lapte,50ml ulei
Umplutura:1kg branza de capra,3galbenusuri,2oua intregi
In plus:3linguri smantana,2oua
Drojdia frecata cu 1lingurita de zahar,dupa ce s-a topit,se rastoarna in vasul cu faina cernuta,se adauga ouale batute cu sare,lapte cald cate putin amestecand mereu iar daca mai e nevoie se poate adauga,se framanta aluatul pana devine lipicios,se adauga ulei cate putin iar dupa ce s-a terminat,se formeaza o sfera,se acopera vasul si-l lasam sa creasca;daca este faina buna si ingredientele au fost calde,e posibil sa creasca in cateva minute
Pentru umplutura,se amesteca intr-un castron branza rasa,cu ouale batute si galbenusuri iar daca este prea groasa compozitia,se adauga 3-4linguri de smantana sau iaurt grecesc dar atentie,umplutura nu trebuie sa fie prea moale;se imparte aluatul in sfere mici,se intind foi,se pun cate 2linguri de branza
se ruleaza apoi cu un cutit se imparte ruloul in parti egale,se pun in tava unsa cu hartie de copt
cu taietura in sus,deasupra se pune cu lingura amestecul de oua si smantana apoi se tine la cuptor pana se rumeneste;in forma de guguluf,am pus aceleasi bucati taiate din rulou dar suprapuse.
Dupa ce s-a racit se scoate din tava si se serveste.







0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme