Saramura de macrou

Pfiuuu,am facut si fac destul de des saramura de peste dar  aceasta  mi s-a parut buna,buna de tot!!incredibil,doar tot eu le fac,nu stiu ce s-a intamplat,probabil  nu stiam cat de buna este pentru ca nu am facut niciodata saramura cu macrou!!!nu am nimic cu acest peste dar de cateori am avut intentia sa cumpar,nu arata bine de loc si atunci preferam unul proaspat!!!
AVEM NEVOIE DE(pentru 1persoana):1macrou mai mare,1rosie,1/2ardei gras rosu,1ardei iute sau mai putin,5-6catei de usturoi,putin cimbru uscat,boabe de piper,1/2lingurita vegeta,sare
CUM SE PROCEDEAZA:Pestele curatat,taiat in doua pe lung,spalat,uscat,pudrat cu sare,il punem pe gratar,impreuna cu rosia si ardeiul gras,nu l-am mai filetat,doar l-am taiat in doua jumatati pe lung
In acest timp,se pune intr-un vas pe foc 1cana si jumatate cu apa,vegeta,boabe de piper,cimbru,ardei iute
iar dupa ce a inceput sa fiarba,se adauga ardeiul si rosia coapte,curatate de coaja si pasate cu blenderul vertical
In aceasta zeama,se adauga si pestele dupa ce este gata,la sfarsit usturoiul pisat,se potriveste de gust
 apoi se serveste cum altfel,decat cu mamaliguta si ardei iute dar eu ardeiul l-am   pus la fiert
Alt an,alta farfurie,aceeasi reteta!
Un alt an 2018,aceeasi reteta,doar ca de aceasta data macroul este proaspat nu congelat






0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme