Supa de pui cu galuste de gris

O alta modalitate pentru a obtine o supa de pui delicioasa.La mine in bucatarie nimic nu se arunca,totul se transforma,de aceea va recomand aceasta supa de pui,daca stiati e bine,daca nu stiati e timpul sa va notati!
Farfurie din 2018 si este limpede doar cu galuste nu am pasat legumele

2
0
AVEM NEVOIE DE:
oase si piele stranse de la cat mai multi piepti de pui
2morcovi
1ceapa
1telina mica
1radacina de pastarnac sau patrunjel
1/2dovlecel
1rosie
2cartofi
boabe de piper
sare
1ou
gris
CUM SE PROCEDEAZA:
Se pun intr-un vas pielea si oasele,se rastoarna peste ele apa clocotita,se acopera si se lasa 30min;dupa acest timp,se rastoarna,se spala de spuma rezultata,se pun in oala impreuna cu toate legumele curatate si spalate,1lingurita sare,se acopera cu apa si se lasa pe foc mic 1h.
Se strecoara apoi toata supa,legumele se paseaza cu blenderul vertical,piureul rezultat se amesteca cu supa strecurata,se potriveste de gust,

cand incepe sa clocoteasca se adauga  galuste din amestecul de ou batut cu putina sare si 3linguri cu gris
Se lasa oala acoperita sa fiarba incet 2-3min,apoi se serveste supa fierbinte si patrunjel verde
Pastele impreuna cu galustele de gris impreuna in supa,este optional;de regula se pune sau doar paste sau doar galuste.
Foarte des se strange astfel de "carne"si tot foarte des pregatesc supa,de aceea din cand in cand mai pun aici cate o poza,ca doar reteta e aceeasi!




2 comentarii:

  1. Sunt Maria Gafitanu, am petrecut o sambata placuta la gradina, impreuna cu dvs. si familia Anei venita din Franta.
    Am citit cu interes retetele dvs.si aceasta chiar nu am incercat-o pana in prezent, urmeaza sa o prepar cat de curand. Sunt convinsa ca este foarte gustoasa.
    Am gasit alte retete pregatite cu legume ce nu se prea gasesc pe la noi, dvs.cum le procurati?
    Va doresc mult succes in pasiunea gatitului si multa sanatate.
    Cu bine, Maria

    RăspundețiȘtergere
  2. Vaaai doamna Maria,ce surpriza mi-ati facut!!va multumesc pentru vizita si ma bucur pentru aprecieri! cat despre legume,eu mi le procur de la Kaufland ca-i mai aproape si le gasesc fie proaspete fie congelate.
    Multa sanatate, sa gatiti cu drag si va mai astept!

    RăspundețiȘtergere

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme