Prajitura cu cozonac

Am cumparat un cozonac,l-am pus in camara,intre timp au intervenit alte probleme urgente de rezolvat,am uitat de el si intr-o zi am dat de cozonacul meu care se intarise deja;l-am transformat intr-o delicioasa prajitura dulce acrisoara,numai buna pentru gustul meu!
AVEM NEVOIE DE:
1cozonac mai vechi
600ml lapte
1lamaie
1portocala
7mere sau mai putine daca sunt mari
5oua
3linguri zahar pudra
1borcan cu gem
1lingura praf de scortisoara
100g stafide
1baton de vanilie
CUM SE PROCEDEAZA:
Cozonacul taiat felii mai groase,se pun intr-un castron si se toarna peste el laptele fiert cu 1lingura zahar,coaja de la citrice si semintele de la batonul de vanilie,apoi racit;
Merele curatate de coaja taiate felii se pun intr-un vas pe foc impreuna cu zeama de la citrice,1lingura zahar,stafidele iar dupa ce s-au inmuiat si racit se adauga scortisoara.
Galbenusurile frecate cu 1lingura zahar,se amesteca cu cozonacul bine(nu trebuie sa ramana lapte),apoi se rastoarna in tava cu hartie de copt,deasupra merele
apoi se da tava la cuptor 30-40min;se scoate dupa acest timp(avand grija ca prajitura sa fie coapta),se pune gemul deasupra
apoi albusurile batute spuma cu un praf de sare si 1lingura zahar,se presara scortisoara si se mai lasa la cuptor 10-15min
Dupa ce s-a racit,se taie din tava,se pune pe un platou,se presara cu scortisoara si se serveste.





2 comentarii:

  1. Citesc, inghit in sec, sufar si ma gandesc la Costel ce fericit trebuie sa fie !
    O minunatie soro !
    Te tzuc !

    RăspundețiȘtergere
  2. ehei,lasa ca-ti revii tu si vei face numai bunatati!!
    pup!

    RăspundețiȘtergere

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme