Brownies cu ciocolata alba si nutella

Mi-a venit sotul din Franta,insfarsit nu mai sunt singura!
Cum se intampla de fiecare data,Ana mi-a trimis cate ceva;acum mi-a trimis printre alte, 1carte cu retete de dulciuri cu Nutella,carte care are si forme de silicon;am facut cum se poate sa nu fac astfel de prajiturele!
AVEM NEVOIE DE:
100g ciocolata alba
50g alune tocate
90g unt
3oua
130g zahar
175g faina
1lingurita praf de copt
100g Nutella
sare,vanile
CUM SE PROCEDEAZA:
Se topeste ciocolata intr-un vas impreuna cu unt,se freaca apoi energic sa se lichefieze;ouale se bat bine cu un praf de sare,zahar,vanilie,pana rezulta o crema albicioasa,se adauga ciocolata,apoi se incorporeaza faina amestecata cu praf de copt iar la sfarsit alunele.Se omogenizeaza totul incet,se pune aluat cu lingura in forme,deasupra cate o lingurita de Nutella
Pentru ca aluat este mult iar formele sunt putine,am pus si in doua forme de inimioare
Se lasa la cuptor 30min iar dupa ce se scot din forme,se pudreaza cu zahar.





0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme