Tarta cu praz si branza brie

Eu,ca sa fiu sincera nu prea ma omor dupa asa ceva,pentru ca este foarte dulce;am pus cate una,cate alta,dar dulceata tot a persistat asa ca i-am lasat-o lui Costel
AVEM NEVOIE DE:
500g praz
200g branza Brie
50g masline fara samburi
1lingura unt
5oua
100g cascaval
sare,piper
2-3linguri de capere(eu am avut afine murate)
CUM SE PROCEDEAZA:
Se caleste prazul taiat rondele,dupa ce s-a inmuiat se adauga maslinele iar dupa ce s-a racit se incorporeaza ouale batute cu sare si piper la care se adauga si branza cubulete
Se rastoarna totul intr-o tava termorezistenta,deasupra se presara caperele
apoi se acopera cu cascaval ras
Se lasa la cuptor 30min sau mai mult depinde de cuptor iar dupa ce s-a racit se taie si se serveste cu muraturi sau ketchup.






0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme