Curry verde cu peste

O alta reteta cu deliciosul Curry verde primit de la Ana;imi place mult,daca as gasi si pe la noi as mai cumpara pentru ca din acest borcan am facut economie nu am pus cat as fi vrut iar aceasta reteta este buna de tot.
AVEM NEVOIE DE:
2linguri ulei
500g fileuri de peste alb
2cartofi
1ardei gras rosu
100ml lapte de cocos
3linguri pasta de curry verde
400ml supa de peste
2linguri de sos de peste NUOC MAM
1ceasca de mazare de la cutie
 CUM SE PROCEDEAZA:
In cratita cu ulei se pun cartofii taiati in sferturi,pasta de curry,supa,sosul de peste iar dupa ce cartofii sunt aproape fierti se adauga ardeiul taiat fasii si mazarea
dupa 5min,se adauga pestela taiat in bucati mai mari,laptele iar dupa ce a scazut putin se condimenteaza se adauga zeama de lamaie (optional)apoi se serveste.

Pentru ca mi-a placut mult,am repetat reteta dar am servit cu garnitura de orez rosu amestecat cu basmatti;am gresit amestecandu-le pentru ca basmatti a fiert foarte repede in timp cel rosu nici umflat nu era!!!! deh,din greseli invatam!!


0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme