Rata confiata cu paste de orez

Am primit o rata de la o prietena draga si de mult mi-am dorit sa pregatesc Confit de rata si cum este pentru prima data cand fac asa ceva,am folosit doar pulpele,nu de alta dar sa nu plang dupa frumoasa ratusca!
Surpriza mare,mi-a reusit confit-ul,acum ce sa fac cu ele,ma tot intrebam si am gasit solutia;rezultatul a fost unul de nota 20,adica super bun.
AVEM NEVOIE DE:
Pentru confit:
2pulpe de rata
2cani sare de mare
1lingura cimbru uscat
1frunza de dafin maruntita
grasime multa cat sa fie acoperite sau ulei pentru cine nu are
boabe de piper
1capatana de usturoi

Pentru reteta:
1ceapa
3linguri ulei de masline
piper
paste
2-3linguri sos pesto
4-5rosii cherry
parmezan
CUM SE PROCEDEAZA:
Se freaca bine pulpele cu sare,cimbru si dafin maruntit,se acopera cu sarea ramasa,se acopera vasul si se tine la frigider pana a doua zi.
Se scutura bine pulpele de sare,se trec sub un jet de apa,se usuca cu un prosop de hartie,se pun intr-un vas impreuna cu usturoiul intreg,boabele de piper,se acopera cu grasime si se lasa la cuptor la foc foarte mic 7h(eu le-am tinut doar 5)
Cand sunt gata se scot pulpele si se lasa deoparte pe o farfurie.
In tigaia cu ulei de masline se caleste ceapa tocata marunt,se adauga apoi carnea scoasa de pe os(fara piele) si taiata sau trasa cu furculita asa cum vedem la Jamie Olivier

se adauga pastele fierte si scurse,piper,sare daca mai e nevoie,3-4linguri de grasime de la confit,sosul pesto si rosiile taiate in sferturi sau jumatati
se amesteca totul apoi se pune pe farfurie,deasupra parmezan,busuioc verde si se serveste.
E deliciul deliciului,merita incercat iar daca nu aveti rata,se poate si cu pui.






Un comentariu:

  1. Lulu, ce rafinament! Arata super bine si mi-ai facut o pofta cu rata aceasta minunata... Felicitari!

    RăspundețiȘtergere

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme