Curry verde cu legume

Waw,cand am vazut ca mi-a adus Ana 2borcane de pasta de curry verde,imi venea sa sar in sus si imediat m-am pus pe treaba.Toate retetele pe care le-am facut cu aceasta pasta au fost bestiale ca sa folosesc un termen mai tineresc;mi-au placut foarte mult iar acum am facut si copiilor.
AVEM NEVOIE DE:
1cutie de naut
2dovlecei
2morcovi
1ardei gras rosu trebuie
1cutie lapte de cocos
2cartofi
2linguri sos de peste NUC MAM(din magazinele de specialitate)
1lingura ulei
3linguri pasta de curry verde
2linguri sos de soia
paste de orez
CUM SE PROCEDEAZA:In tigaia cu ulei si smantana de deasupra laptelui de cocos se pun cartofii cuburi sau sferturi si morcovii taiati bastonase
Dupa cateva minute sa adauga si restul de lapte,nautul scurs si clatit,iar dupa ce sunt fierte se adauga si dovlecelul tot bastonase si ardeiul
Dupa 2-3min se condimenteaza cu sos de soia,sos de peste,pasta de curry,omogenizezi totul,mai lasi pe foc daca are sos prea mult,iar dupa ce a scazut,se opreste focul;
Pastele chinezesti de sticla cum sunt denumite
se pun intr-un vas si se cuprind cu apa clocotita,se acopera si se lasa 10min,dupa care se scurg
La servire,se pun pastele pe farfurie iar deasupra legumele si ornate cu busuioc verde.
Sa va fie de folos!




0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme