Frunza de vita la congelator

De cand imi fac singura tot ce inseamna bucatarie,mai precis de cand m-am casatorit si am plecat de langa mama care le facea pe toate,am incercat toate metodele posibile de a conserva aceste frunze de vita si nici o metoda nu a fost pe placul meu,de aceea am ramas la metoda cu  congelator,singura metota care e pe placul meu,pana cand,cine stie poate voi auzi alta ceva!!
AVEM NEVOIE DE:frunza de vita
Intr-un vas mare cu apa care clocoteste,se pun frunzele si se tin 2-3min,amestecand;se scot intr-un castron
apoi se fac suluri de cate 15-20 de frunze puse una peste alta
iar dupa ce s-au terminat,sulurile se pun in punga sigilata si se lasa la congelator;de sarbatori se scot din punga 2-3suluri,in functie de carnea sau alta umplutura avuta,se lasa pe masa sa se dezghete,apoi se pregatesc sarmalutele.



0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme