Dulceata de cirese albe

Cu aceasta dulceata am crezut ca am terminat dar mi-am adus aminte ca mai vin si afinele,caisele,gutui ca asa ceva nu am mai facut de foarte mult timp,apoi vine gemul de prune si apoi sper sa ma linistesc!!
AVEM NEVOIE DE:
1kg cirese albe
600g zahar
semintele de la 1pastaie de vanilie
1/2lamaie
CUM SE PROCEDEAZA:
Se pun ciresele spalate,curatate de samburi intr-un vas impreuna cu zaharul,semintele de vanilie,se amesteca sa-si mai lase sirop apoi se pune vasul pe foc cu flacara mare amestecand si adunand spuma ce se formeaza
Dupa 20min se pune intr-o farfurie o lingura cu dulceata si se lasa cateva minute la frigider;daca este bine legata,se adauga zeama de lamaie iar dupa 2-3clocote se opreste focul
si se pune fierbinte in borcane,se infileteaza bine capacele apoi se depoziteaza la camara.




0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme