Ardei copti la borcan

Este prima data cand fac asa ceva,pana acum ma multumeam sa pun ardeiii copti in punga la congelator dar acum am incercat si alta varianta si sa stiti ca este foarte convenabila
AVEM NEVOIE DE:
3kg ardei kapia
500ml ulei
300ml otet
50g zahar
1lingura sare
boabe de mustar
boabe de piper
frunze de dafin
CUM SE PROCEDEAZA:
Eu nu am copt ardeiii,i-am prajit in ulei pentru ca am vazut la vecina mea asa ceva si au fost foarte buni,dar cine doreste pot folosi metoda coacerii in cuptor;deci sa ne continuam povestea.
Ardeiii taiati in jumatati,curatati de cotoare si seminte,spalati,se prajesc in baie de ulei foarte putin 1-2min,doar cat se fac moi apoi se scot intr-un castron si se acopera cu un capac
Intr-un vas se pune la fiert otetul cu zahar,sare si restul mirodeniilor,amestecand cu o lingura sa se topeasca zaharul si sarea iar cand clocoteste,se rastoarna in castron peste ardei,presandu-i sa se imbibe toti cu otet si se lasa acoperit 1h.
Dupa acest timp,se pun ardeiii in borcane,presandu-i ca sa iasa la suprafata zeama,se completeaza cu otet,cu un cutit subtire se scoate aerul care s-a format,se infileteaza capacele apoi se depoziteaza la camara
Pentru varianta cu ardei copti,se spala ardeiii sanatosi si frumosi,se pun pe tava de la aragaz in cuptor si se lasa 15-20min,timp in care se intorc.
Dupa ce s-au copt,se pun in castron,se presara peste ei sare mare de bucatarie,se acopera iar dupa 30min se curata de coaja dar fara apa pentru ca li se pierde gustul.
Dupa ce sunt curatati,se aseaza in borcane si se umplu borcanele cu otet fiert cu mirodenii,se pun capacele si se depoziteaza la camara.

 
 

2 comentarii:

  1. Harnicuta asa cum te stiu !
    Bravo tie Lulu...
    Sa sti ca pozele nu sunt mici deloc si aca ele sunt mai mici nu iti ocupa asa mult spatiu, ai loc mai mult pe blog.
    Nu stiu de ce le vezi tu mici....
    Te tzuc cu drag !

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc de aprecieri soro draga!!
    Cat despre poze,poate nu sunt mici dar eu fiind invatata cu celelalte,astea mi se par mici!!
    Pup!

    RăspundețiȘtergere

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme