Bors cu ardei umpluti

Mereu vad pe FB Bors cu ardei umpluti sau Supa cu ardei umpluti;nu am facut niciodata am cerut relatii la prietena mea Sidy, ea fiind ardeleanca si reteta tot din Ardeal este,m-a lamurit si am inceput pregatirea

AVEM NEVOIE PENTRU ARDEI UMPLUTI DE:
2kg ardei grasi
1kg carne de porc tocata
1ceapa mica
100g orez
verdeata
2rosii
sare,piper,cimbru
1leg.leustean
PENTRU BORS AVEM NEVOIE DE:
1ceapa
1ardeigras
1ardei iute
3kg rosii
20ml ulei
sare
CUM SE PROCEDEAZA:
Se pregateste mai intai borsul;intr-o oala cu ulei incins,se caleste ceapa tocata marunt,ardeiii de asemena,apoi se adauga rosiile date la blender,1lingurita cu sare si se lasa la fiert incet 20min

Se pune carnea intr-un castron,se adauga ceapa taiata marunt,rosiile taiate cuburi sau pasate,verdeata tocata marunt,orezul spalat si scurs,sare,piper dupa gust,putin cimbru
apoi se amesteca totul bine;cat se odihneste compozitia,se curata ardeiii de cotoare si seminte,se spala,apoi se umplu cu carne,se capacesc cu rondele de rosie,apoi se pun in oala sau tuci cum il am eu de la mama,pe fundul caruia au fost puse crengutele de leustean
Se rastoarna borsul fiert peste ardei,se adauga 1-2cani cu apa daca e nevoie,de asemenea daca e nevoie se mai acreste cu putina sare de lamaie,se pune capacul si se lasa la fiert incet,1h
Se serveste imediat.
Un alt an,2018 o alta farfurie(s-a observat nu??)aceeasi reteta cu un gust lafel de bun!
Deliciu!!



     

Un comentariu:

  1. Sa va fie de bine dragii mei si ma bucur tare ca vi-a placut !
    La noi se face destul de des aceasta ciorba , dar am sa incerc si eu sa fac bors.Dar cu ...smantanica.
    Duminica senina sa ai, te tzuc !

    RăspundețiȘtergere

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme