Dulceata de ardei iuti

Cu aceasta reteta particip la Provocarea Cutia misterelor initiata de  Cerasela Badr El-Din
In aceasta luna gazda este Cristina Iuliana Pana si noi trebuie sa pregatim retete cu ingredientele permise iar "misteriosul"din cutie nimeni altul decat ARDEIUL IUTE
Foarte bine mi-am zis pentru ca noua nu ne lipseste ardeiul iute de pe masa,asa ca-mi va fi usor sa pregatesc ceva;incep cu aceasta dulceata pentru ca sunt retete care au in modul de preparare asa ceva,de aceea trebuie facuta.
AVEM NEVOIE DE:
500g ardei iuti rosii
500g zahar
600g otet de 9grade
1/2lamaie
CUM SE PROCEDEAZA:
Se pregateste un sirop din otet si zahar,
iar dupa ce este legat ca la orice dulceata,se adauga ardeiii curatati de seminte si nervurile din interior,taiati semirondele subtiri.Va sfatuiesc sa purtati manusi toata perioada acestei operatiuni caci altfel..... eu mi-am pus si masca pentru ca nu mai aveam aer,nu mai puteam sa respir, cat i-am spalat!


 Se lasa la fiert cu geamurile deschise,30-40min,la sfarsit se adauga zeama de lamaie,se amesteca apoi se pune fierbinte in borcane curate
Astfel de dulceata se poate folosi la fripturi cu orice fel de carne,pizza,omleta,sosuri,placinte cu carne,chiar si in supe pentru cine doreste.
 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme