Crema picanta cu avocado

Cu aceasta reteta mi-am propus sa particip la Provocarea Cutia misterelor
Avand in dulapul meu cu mirodenii tot felul de seminte cumparate sa le adaug in aluatul de paine cand fac si cum ele nu au o garantie prea mare pentru ca sunt uleioase,le-am adaugat in aceasta reteta alaturi de ardeiul iute,ingredientul surpriza din aceasta luna propus de Cristina Iuliana Pana
Am fost atat de incantata de rezultatul acestei creme,incat am uitat ca nu tot ce am folosit este permis,asa ca va fi bonusul meu pentru doamnele mele misterioase si nu numai!
AVEM NEVOIE DE:
2buc.avocado bine coapte
3rosii mijlocii
1/2ardei iute rosu
1/2ardei iute verde
2linguri seminte de chia
2linguri seminte de canepa
1lingurita seminte de susan
1ceapa mica
busuioc verde
1lingura ulei de susan
sare
CUM SE PROCEDEAZA:
Se pun in blender rosiile,frunzele de busuioc,ardeiii iuti(pentru gustul nostru,mai trebuia putin ardei),se mixeaza bine
iar sucul obtinut se rastoarna intr-un castron si se adauga semintele de chia
se lasa la inmuiat pana-si tripleaza volumul,doar atunci sunt bine hidratate si bune de mancat;este posibil ca sa mai fie nevoie de cateva linguri cu apa;eu am pus doar 1rosie,asa ca a fost nevoie de 1cescuta cu apa sa se hidrateze bine.
In acest timp intr-un bol se paseaza bine cu furculita pulpa de la avocado,se freaca cu uleiul de susan(nu trebuie exagerat cu acest ulei pentru ca are o aroma puternica),sare dupa gust
apoi semintele de chia,restul semintelor,ceapa tocata foarte fin
se amesteca totul bine,se mai potriveste de gust apoi se serveste cu paine prajita
Sfatul meu:aceasta crema va fi super buna daca va sta cateva ore la frigider;mie mi-a ramas putina,am lasat-o la frigider uitata pana a doua zi,cand "ne-am batut"pe ea!!






 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme