Foitaj aperitiv

M-am inscris la un concurs pe blogul Cristinei Pana unde ni se cerea sa reproducem ce retete vrem (fara numar!) dar alaturi obligatoriu trebuie sa se vada "biletelul Pentru Cristina"
Fiind prinsa in foarte multe alte treburi,m-am oprit la o reteta mai simpla unde nu-mi trebuie prea mult timp;repede am facut-o dar si mai repede s-a terminat pentru ca a fost un deliciu!
AVEM NEVOIE DE:
1pachet foitaj
6felii de salam sau orice alt preparat
100g cascaval
2ardei kapia
6masline
3linguri bulion asezonat cu piper si cimbru dupa gust
1ou
seminte de susan albe si negre
CUM SE PROCEDEAZA:
Foitajul dezghetat,se unge cu bulion,se apun feliile de salam pana la jumatate,
 deasupra ardeiii taiati julien fin,cascavalul ras,
 apoi se acopera cu jumatatea de aluat ramasa libera,se preseaza marginile,se pune in tava de la aragaz cu hartie de copt,eu am pus aluatul de la inceput dupa cum se observa
se taie pe mijloc apoi in felii fiecare cum doreste,patrate sau romburi dar nu de tot,sa fie taiata doar prima foaie,se inteapa cu furculita,
se unge cu ou batut iar deasupra se presara semintele de susan;se lasa la cuptor 30min pana se rumeneste
apoi se taie dupa taieturile facute si se serveste calda.



 
 

Un comentariu:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme