Negresa cu albusuri

Am vazut aceasta reteta la  Merisor si cum mereu am stranse la congelator albusuri,am incercat-o si pe asta;rezultatul a fost unul foarte bun si pufos!! te pup Merisorule!!

AVEM NEVOIE DE:
10albusuri
8linguri zahar pudra
200g ciocolata
150g unt
150ml lapte
150g nuca taiata cu cutitul
150g faina+2linguri cu varf la nevoie
1praf de copt
1varf de cutit bicarbonat
zeam,a de lamaie
esenta de rom
50g stafide
CUM SE PROCEDEAZA:
Se pune intr-un vas pe foc ciocolata,untul si lapte iar dupa ce s-au topit untul si ciocolata,se amesteca sa se omogenizeze apoi se lasa sa se raceasca
  Albusurile batute spuma cu un praf de sare si eu mereu bat albusuri cu cateva picaturi de zeama de lamaie,depinde de cate albusuri am,aici am pus 1lingurita,se adauga treptat zaharul,bicarbonatul stins cu zeama de lamaie,iar dupa ce s-a format o bezea tare,se adauga in fir ciocolata topita si racita,se amesteca cu paleta,apoi esenta de rom,treptat faina amestecata cu praful de copt;
Aluatul trebuie sa fie putin mai gros decat al checului,pentru ca altfel muca se lasa la baza prajiturii;eu am adaugat 2linguri cu varf de faina si cred ca tot mai trebuia dar m-am oprit sa nu i se modifice gustul;cu alta ocazie,voi reduce din lapte
Dupa omogenizarea aluatului,se adauga miezul de nuca si stafidele si se amesteca usor. 
Se rastoarna in tava cu hartie de copt
 si se lasa la cuptor 45min;dupa ce s-a racit se scoate din tava,se taie si se pudreaza.
 
 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme