Chec de post cu afine

Am mai facut chec de post cu astfel de ingrediente dar parca nu s-a comportat asa ca acum!! nu stiu ce am facut,ce s-a intamplat dar dupa ce l-am scos din tava,aproape ca se risipea pe masa,nu vroia taiat de loc!!
Am salvat 2feliute ca pe restul l-am mancat cu lingurita!!(glumesc)
AVEM NEVOIE DE:
1cana cu afine de la congelator
1cana cu zahar
21/2cani faina
1/2cana ulei
1cana apa
2plicuri zahar vanilat
1plic praf de copt
1lingura cacao
CUM SE PROCEDEAZA:
Intr-un vas se amesteca bine apa,zahar,ulei,un praf de sare,zahar vanilat apoi faina cu praful de copt;dupa omogenizare se da deoparte intr-un bol 3linguri de aluat si se amesteca cu cacao
In tava unsa cu ulei si tapetata cu faina,eu folosesc tavi de silicon si nu mai e nevoie sa le ung,se toarna aluatul alb,apoi din loc in loc cu o lingura,aluat cu cacao,se marmoreaza cu o scobitoare
si deasupra se pun afinele
Se lasa la cuptor la foc mic 40-50min
 iar dupa ce s-a racit se trece cu cutitul in jurul checului,se rastoarna pe platou,se pudreaza cu zahar
se taie si se serveste







0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme