Varza a la Cluj

Am umblat la ultima varza din butoi,in ideea ca fac niste sarmalute ca tare pofta mi-era dar nici vorba sa-mi indeplinesc dorinta,pentru ca varza era "pe duca"!! asa ca am facut aceasta reteta si mi-a trecut pofta de sarmale!
AVEM NEVOIE DE:
1varza murata
500g carne tocata 
1ceapa
2linguri pasta de ardei
1ceasca suc de rosii
100ml ulei
3linguri orez
150g smantana
2oua
sare,piper,putin cimbru
CUM SE PROCEDEAZA:
Varza tinuta 30min sau mai mult,depinde cat de sarata este,in apa rece,apoi taiata fideluta si pusa intr-un vas pe foc impreuna cu 50ml ulei si 1cana cu apa;dupa ce a scazut si varza este fiarta,se da vasul deoparte si se potriveste de gust daca e nevoie.
Ceapa tocata marunt se caleste in restul de ulei
se adauga pasta de ardei,sucul de rosii iar dupa ce a scazut se condimenteaza cu sare,piper,putin cimbru,se adauga orezul care a stat 30min intr-un bol cu apa calda apoi se amesteca cu carnea
Intr-o tava unsa cu ulei,se pune un strat de varza,deasupra carne,se niveleaza suprafata
peste carne se pun 2-3linguri din amestecul de oua batute cu smantana
si se acopera cu restul de varza,se niveleaza suprafata si se rastoarna restul de smantana
Se acopera tava cu folie de aluminiu si se lasa la cuptor la foc mic 45-50min
Dupa ce s-a racit putin,se serveste cu mamaliguta si ardei iute


Nu stiu care este varianta originala,asta este varianta mea si e super delicioasa!


 
 


0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme