Fasole soia batuta

Nu stiu daca v-am mai spus despre aceasta fasole soia ca este foarte buna,are un gust deosebit si nu se comporta ca si fasolea obisnuita in privinta "gazelor"!!!
Acum am facut doua retete obisnuite,pe care toata lumea stie sa le faca,doar ca am folosit boabe de soia
AVEM NEVOIE DE:
500g boabe de fasole soia
4cepe
1lingura concentrat de legume
50ml ulei
1cana suc de rosii
sare
piper
1capatana de usturoi
CUM SE PROCEDEAZA:
Fasolea curatata,spalata,se pune intr-un vas,peste care se rastoarna apa clocotita,se acopera si se lasa 30min.Acest procedeu l-am facut sa n-o mai pun la umflat de seara si este valabil si pentru fasolea obisnuita dar se lasa mai mult pentru ca boabele de soia sunt mai mici decat cele obisnuite.
Dupa acest timp se pune intr-un vas la fiert cu aceeasi apa iar dupa 30min se scurge,se clateste si se pune la fiert din nou tot cu apa fierbinte;cand incepe sa fiarba,se adauga 2cepe taiate marunt si lingura de concentrat.
Am folosit concentrat pentru ca morcovul ii schimba culoarea si nu-mi place dar cine doreste poate pune orice leguma vrea.
Se lasa la fiert aproape 1h,trebuie sa fie bine fiarta;se scurge apoi fara sa se arunce apa,fasolea se paseaza cu blenderul impreuna cu usturoiul curatat 
iar dupa ce s-a obtinut un piure,se freaca cu mixerul adaugand cate putin ulei(2-3linguri)ca la maioneza,se potriveste de gust,iar cine doreste poate adauga zeama de la fiert sa se subtieze,pentru ca este destul de groasa
Se pune fasolea in farfurii sau cutii cu capac(sa nu intre in frigider mirosul de usturoi),deasupra se pune restul de ceapa tocata marunt,calita in restul de ulei si suc de rosii.
Pentru prezentare,fiecare pune fasolea in ce fel de forme are
iar dupa ce se raceste,se rastoarna pe platou,deasupra ceapa calita si se serveste cu salata verde,eu am avut salata de spanac
Un alt an 2017,alte farfurii,aceeasi reteta
Asta-i varianta cu mamaliguta
Si asta pentru cine doreste cu paine





 

 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme