Tocanita cu gaina de tara

In fiecare vara cand natura abunda de verdeata,gradinile,pietele sunt pline de astfel de legume si verdeturi sanatoase,nu fac alta ceva decat sa-mi aduc aminte de casa parinteasca,de mama care era o gospodina desavarsita din toate punctele de vedere,de gradina care la timpul asta era plina cu tot felul de verdeturi si nu mai spun de frumoasele gaini motate sau pintenate(eu le spuneam ca-s incaltate!!)
Cand era vorba sa faca o tocanita cu carne sau fara,chiar si fasole(o postez mai tarziu),o vedeam ca-si pune sortul de bucatarie si venea inapoi cu el plin
Asa am facut si eu doar ca  am venit de la piata cu sacosa plina!!!
AVEM NEVOIE DE:
1gaina de tara
2cepe vechi
2legaturi de ceapa verde
2legatura de usturoi verde
1borcan cu rosii din camara mea
4cartofi
50ml ulei 
2linguri pasta de ardei
sare
2leg.marar
2leg.patrunjel
2frunze de dafin
CUM SE PROCEDEAZA:
Gaina curatata,portionata,spalata,se prajeste putin in ulei apoi se scotate si se pune in cratita cu putin ulei de la prajit;se adauga ambele feluri de ceapa curatate,spalate si taiate marunt,usturoiul de asemenea
se adauga pasta de ardei,rosiile,1lingurita cu sare,dafinul,3-4cani cu apa si se lasa la fiert incet si cu capac 1h,pentru ca se stie,pasarile de tara fierb mai greu.
Dupa ce carnea este fiarta,se adauga si cartofii curatati,spalati si taiati in cuburi
Dupa ce si cartofii sunt fierti,se adauga verdeata taiata marunt,se potriveste de gust iar dupa ce a scazut,se opreste focul si se serveste cu salata verde.
Este foarte buna cu mamaliguta c-asa-i in Moldova dar nu am avut timp de ea
Fiind sigura ca mai am aici aceasta reteta,nu am facut mai multe poze si iata ca m-am inselat;nu-i nimic,nu-i o reteta prea sofistcata sa nu se inteleaga,zic!!

  

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme