Inghetata de cirese cu menta

Daca tot au dat caldurile peste noi si daca tot am avut ce-mi trebuie,am pus de-o inghetata,asa mica,cat sa ne racorim intr-o zi ca de maine vin alte idei!
Este cea mai simpla inghetata si usor de pregatit,din toate retetele pe care le am pe blog.
Si daca tot am facut-o mi-am adus aminte ca Provocarea Cutia misterelor,initiata de Cerasela Badr El-Din iar in aceasta luna gazda este nimeni alta decat draga noastra, Rocsy Ciobanu
Si daca tot mi-am adus aminte de provocare iar ingredientul secret sunt CIRESELE,aceasta inghetata se potriveste perfect!
AVEM NEVOIE DE:
1cana cu cirese curatate de samburi
1mana de menta
2lingurite zahar Green Sugar
200ml frisca lichida
CUM SE PROCEDEAZA:
Se pun ciresele intr-un vas impreuna cu menta spalata in apa si se fierb 10min
Se scurg,se pun in blender si se paseaza bine
piureul rezultat se pune din nou pe foc sa scada putin iar la sfarsit se adauga zaharul
Cat timp se raceste(trebuie foarte bine racita),se bate frisca foarte bine
la sfarsit se adauga piureul de cirese,
se amesteca bine,
apoi se rastoarna in masina de inghetata in cuva care a stat la congelator 2zile(eu pe timp de vara,nu mai scot cuva din congelator)
se proceseaza 30-40min,apoi se serveste.
Daca mi-au rezultat doar doua boluri,am pastrat 1lingura de piure,am adaugat 2linguri cu apa,l-am pus putin pe foc si a rezultat un sos pentru ornat.
Este o inghetata foarte buna iar menta-i da o aroma si un gust racoritor!
Multumesc Rocsy pentru gazduirea din aceasta luna!








 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme