Paste cu pui si sos de rosii

Am pregatit o alta reteta pentru provocarea Weekend cu spor,provocare initiata de  Stefania Anastasiu iar in aceasta luna gazda este Laura Maria Din
Am avut de ales din blogul acestei fete harnice,retete de
Aperitive
Mancaruri cu carne si
Dulciuri
Am facut un aperitic,acum am pregatit aceasta reteta cu paste pentru ca pe blogul ei arata intr-un mare fel,iar eu cum aleg in primul rand cu ochii,indiferent de ingrediente,"am pus mana pe ea"!!
Este adevarat nu am avut aceleasi paste,dar reteta a fost super gustoasa! multumesc Laura,esti o buna gospodina!
AVEM NEVOIE DE:
2piepti de pui
250g paste colorate
200g ciuperci(eu am avut galbiori)
verdeata
sare
piper
2linguri ulei

SOS:
1cutie cubulete de rosii
1lingura ulei de masline
3catei de usturoi
1ceasca cu vin
1lingura busuioc uscat
  CUM SE PROCEDEAZA:
Pieptul dezosat,taiat cubulete,condimentat,se prajeste 2-3min in ulei,se adauga ciupercile feliate
iar dupa ce a scazut apa din ele,se adauga 1cana cu apa,4-5linguri de sos,verdeata tocata,sare,piper,si se lasa la fiert incet pana scade putin si carnea este fiarta

  Pentru sos,in uleiul incins,se pune usturoiul intreg si se lasa cat sa-i dea aroma uleiului,fara sa se arda;se adauga rosiile pasate cu furculita,vinul,sare,piper,busuioc si se lasa la fiert,pana scade

 Se serveste pe farfurie pastele fierte si scurse
iar deasupra carnea cu sos si se orneaza cu busuioc verde
A fost foarte buna papica asta,inca o data multumesc draga mea si de asemenea multumesc si pentru gazduire!


 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme