Musaca de vinete

Mi-am adus aminte ca de foarte mult timp nu am facut asa ceva si pe caldurile astea,m-am apucat de gatit;m-am complicat si cu umplutura de carne ca asa am vrut eu!!! am facut un fel de sos ragu,nu original ci pe undeva pe acolo si nu a fost rau deloc sa stiti!
AVEM NEVOIE DE:
2vinete mari
4rosii
150g cascaval
4-5linguri faina
ulei pentru prajit
3oua
SOS DE CARNE:
500g carne tocata de vita
500g carne tocata de porc
1cutie mare cu rosii in bulion
sare
piper
boia dulce de ardei
1morcov
1ceapa mare
1cana cu vin rosu
5catei de usturoi
CUM SE PREGATESTE:
Se pune mai intai la foc sosul pentru ca trebuie sa fiarba 2h
Se pune carnea intr-un vas pe foc(fara ulei) si se amesteca continuu iar dupa ce si-a schimbat culoarea,se adauga ceapa tocata marunt
usturoiul pisat,sare,piper,boia,morcovul rondele sau cubulete,rosiile,vinul,2cani cu apa si se lasa la fiert 2h la foc mic

 
In acest timp,vinetele spalate,uscate,taiate rondele,pudrate cu sare,se lasa la curs pe un toacator inclinat 20min;se absoarbe apa lasata cu prosoape de hartie,se trec prin faina apoi se pun in uleiul foarte incins iar dupa ce s-au rumenit se scot pe o farfurie cu hartie

Dupa ce sosul este fiert,se potriveste de gust apoi se incepe ansamblarea
In tava se pun rondele de vinete,deasupra 2-3linguri cu sos
apoi rondele de rosii,peste rosii cascaval ras
urmeaza din nou vinete,carne si tot asa pana se termina;mie mi-a mai ramas sos pentru ca am avut o tava cam mica;peste ultimul strat care trebuie sa fie de rosii,se pune restul de cascaval ramas apoi cu lingura incet ouale batute bine
Se lasa la cuptor la foc mic 40-50min;atentie nu umpleti tava cum am facut eu pentru ca va curge in cuptor tot sosul care se lasa!!
Dupa ce s-a racit putin,se taie si se serveste,mie imi place calda dar de regula rece se mananca.
Pentru persoanele care nu doresc sa prajeasca vinetele,dupa se s-a absorbit apa de pe rondele,se pun in tava de la aragaz pe hartie de copt,se stropesc cu ulei de masline si se lasa la cuptor cateva minute cat se moaie;nu asteptati sa se rumeneasca,pentru ca le veti scoate uscate.









  

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme