Suc de rosii cherry

Stim cu totii ca rosiile cherry sunt foarte dulci,de aceea am facut si eu de aceasta data suc doar din aceste rosioare,pentru ca avem din belsug la gradina.
AVEM NEVOIE DE:
rosii cherry

zahar optional
CUM SE PROCEDEAZA:
Rosiile spalate,le crestez in varf,le storc de seminte si zeama,apoi le pun in blender si le pasez
  Piureul il trec prin sita,iar rezultatul obtinut il pun intr-o oala pe foc
Las sa fiarba pana ajunge la jumatatea oalei,daca vroiam mai subtire,nu era nevoie sa fiarba asa mult pentru ca atata timp cat am stors zeama piureul din blender era destul de gros,dar am lasat mai mult sa fiarba pentru ca am vrut un suc mai spre bulion,nu este o regula, fiecare il fierbe cat doreste
La sfarsit se adauga 1 sau 2linguri cu zahar,depinde de cantitatea de suc;de exemplu oala mea din poza are 10litri iar daca a fiert a ramas 5 si am adaugat 1lingura cu zahar;eu pun zahar la toate conservele pentru ca impiedica fermentarea si astfel nu mai folosesc conservanti
Dupa cum ati observat nu am pus sare dar daca sunteti obisnuiti sa puneti sare,nu o puneti de la inceput pentru ca-si schimba culoarea.
Am pus sucul in sticle curate cu capac,am fiert sticlele 1h,le-am lasat in vas pana a doua zi,cand le-am depozitat la camara.


 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme