Minitarte cu branza si struguri

Pentru provocarea Cutia misterelor,vin cu cea mai simpla si gustoasa tarta.
Aceasta provocare initiata cu ceva timp in urma de Cerasela Badr El-Din
iar in aceasta luna fiind gazda o tanara gospodina dar si bloggerita,pe nume
Mioara Mioara
Ei bine,Mioara in aceasta luna a spus hocus-pocus si a scos din cutia cu surprize un STRUGURE,pentru ca tot e sezonul lor.  
Cu acest fruct,foarte multe retete se pot pregati doar imaginatia sa functioneze,dar la mine in aceasta luna cam nu a functionat fiind putin(mai mult)bolnavioara!!
Mi-am adus aminte ca francezii,pe masa lor in zilele de sarbatoare sau orice alt prilej festiv,se gasesc tot felul de branzeturi dar nici strugurii nu lipsesc iar eu,dupa modelul lor, am combinat aceste doua si a rezultat o super delicioasa tarta,mai ales ca strugurii mei au fost aromati.
AVEM NEVOIE DE:
1pachet aluat de foitaj
2pachete cu branza
2ciorchini de struguri
 CUM SE PROCEDEAZA:
Se tapeteaza formele mici de tarta cu foitaj,branza cubulete se imparte in forme
deasupra se pun boabe de struguri spalate
apoi se lasa la cuptor 20-30min
Dupa ce s-au racit,se scot din forme,se pun pe platou si se servesc.



  

 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme