Placinta cu mere si gris

Am mai facut placinta asta cu ceva timp in urma iar acum daca am avut mere din belsug,am dublat cantitatile pentru ca e bestiala.
AVEM NEVOIE DE:
2kg mere zemoase
1pachet de unt
1cana cu gris
1cana cu faina
1cana cu zahar
1fiola de esenta de vanilie
1plic praf de copt
1lingurita scortisoara,sau mai mult dupa gust
200g nuci taiate cu cutitul(eu am avut alune)
CUM SE PROCEDEAZA:
Se amesteca intr-un castron faina,gris,zahar,praf de copt si se lasa deoparte
Merele curatate de coaja si casuta cu seminte se rad
apoi se amesteca cu scortisoara si arome.
Se imparte untul in trei parti egale,apoi se pune in tava prima bucata taiata in cuburi;deasupra jumatate din amestecul de gris
peste gris jumatate din mere
apoi restul de gris,a doua bucata de unt taiat cubulete
se acopera cu restul de mere,restul de unt iar deasupra nuca din belsug.

Se lasa la cuptor 50-60min la foc mic
Dupa ce s-a racit foarte bine se taie;ei va dati seama ce miros era in bucatarie,nici nu a mai fost vorba de asteptat.




 
 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme