Supa de rosii cu galuste aurii

Le-am spus aurii,pentru ca am folosit oua de tara si au iesit galbene galbioare!!
De fapt si de drept,la supa de rosii nu se pune decat orez,nici galuste,nici paste nici cartofi!! asta a spus-o un bucatar cu acte in regula nu eu,dar pana la urma fiecare pregateste cum doreste ca doar nu mergem cu farfuria in fata respectivului bucatar; din cate am observat eu,nu toti bucatarii au facut aceeasi scoala de bucatari,pentru ca se contrazic in ceea ce fac,nu toti au aceeasi parere despre ceva anume!
AVEM NEVOIE DE:
500g rosii
1ceapa
1morcov
1telina mica
1cartof
sare
2linguri ulei
2oua
gris
CUM SE PROCEDEAZA:
Rosiile spalate,taiate,se fierb separat apoi se paseaza la blender
In oala se pun restul legumelor curatate,spalate,taiate si se lasa la fiert 30min
Dupa acest timp se scot legumele fierte fara sa se arunce apa,
se paseaza cu blenderul vertical iar piureul rezultat se pune in oala,se amesteca cu apa de la fiert si cu piureul de rosii
se completeaza cu apa daca e nevoie,se adauga uleiul,2crengute de telina,1lingurita cu sare iar cand incepe sa fiarba se pun galustele cu lingurita din amestecul de oua batute cu un praf de sare si cate 3linguri cu gris pentru fiecare ou+inca 1lingura iar daca ouale sunt de categoria M adica mari,se pun 4linguri cu gris +inca 1lingura;asta e metoda mea de galuste si-mi ies pufoase fara sa adaug bicarbonat,fara oua batute separat,fara unt sau ulei cum am vazut pe la doamne.
Cand s-au terminat galustele,se face focul foarte mic,se pune capacul si se lasa la fiert 5-10min.
Se potriveste de gust apoi se serveste imediat sau rece!





  

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme