Paste cu fructe de mare

Ete ca mi s-a facut asa deodata pofta de paste si nu stiam cu ce sa le asociez;am cautat prin rezervele mele de conserve,am cautat prin congelator si am gasit.
Buuuun a fost!!
AVEM NEVOIE DE:
1punga cu paste 
300g creveti
1conserva cu caracatita
250g rosii cherry
2catei de usturoi
2linguri ulei de masline
20ml vin alb
1ardei iute
sare
busuioc
CUM SE PROCEDEAZA:
In tigaia cu ulei calesti usturoiul fara sa se arda,doar cat isi elimina aroma,si ardeiul iute
 Dupa ce s-a scos usturoiul,se adauga vinul,se lasa 3-4min la fiert cat se evapora alcoolul,apoi se adauga rosiile intregi iar care sunt mai mari,taiate in jumatati
Dupa ce s-a format sosul,se pun crevetii,caracatita,busuioc uscat iar cand este gata se adauga sare
Se amesteca cu pastele fierte si scurse
apoi se serveste imediat ornata cu busuioc verde.



 
 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Concurs

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Banner

hainedelight.ro/

Google+ Followers

Persoane interesate