Tort de mere

Daca tot am mere din belsug,am facut si un tort de mere simplu;buuuun a fost!!
AVEM NEVOIE DE:
6mere
100g unt
10linguri zahar
6oua
6linguri faina
1lingura scortisoara
frisca
dulceata
stafide
miez de nuca
CUM SE PROCEDEAZA:
Un vas cu pereti inalti,se unge cu tot untul,se presara 4linguri cu zahar si se lasa deoparte.
Merele curatate de coaja si casuta cu seminte,se pun in vas iar in interiorul lor se pune putina dulceata,cateva stafide si miez de nuca taiat cu cutitul sau alune
Se presara merele cu scortisoara apoi se lasa vasul la cuptor 20min pana se fac moi
Albusurile se bat spuma tare cu jumatate din zaharul ramas,galbenusurile se freaca cu un praf de sare si restul de zahar
Se inglobeaza usor albusul in galbenus
tot usor se adauga faina amestecand cu o spatula
apoi se rastoarna peste mere,niveland supafata si la cuptor se lasa 40min
Se scoate vasul,se acopera cu un prosop de bucatarie iar dupa 15min se rastoarna pe un platou

si se lasa la frigider pana se raceste bine.
Se bate frisca bine,se pune intr-un posh apoi se orneaza tortul.
Iar am facut greseala sa nu am rabdare sa se raceasca bine,am ornat cu frisca si mi s-a topit!!!!!
Sa nu radeti ca se mai intampla!!











0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme