Bors de nisetru

Acum cand au venit copiii din Italia,mi-au adus un nisetru,pentru ca in afara de Mihaela,restul nu mananca peste!
Cum au ajuns,am pus pachetul la congelator fara sa vad ce-i in el iar acum cand am umblat,capul era lipsa la inventar!!
Ma gandeam si eu ca-mi incant cititorii cu acest bors dar salvarea a venit de la arhiva mea de poze; mi-am adus aminte ca in urma cu cativa ani cand am fost la ei,le-am facut acest bors minunat cu un nisetru prins de Liviu.
La timpul respectiv am fost atat de incantata ca nu am facut nici o poza,nici nu ma gandeam eu pe atunci ca va ajunge aici,in schimb am facut poza cu farfuria mea!!(fara cuvinte!!!!)
AVEM NEVOIE DE:
cap,coada de nisetru si alt peste
1ceapa
1morcov
2ardei grasi colorati
1ardei iute
1cutie mare de rosii cubulete
3-4linguri ulei
verdeata
2linguri orez
1l de bors
CUM SE PROCEDEAZA:
In oala cu ulei incins,se calesc toate legumele curatate,spalate si taiate marunt,se adauga toata cutia cu rosii,se lasa sa fiarba pana scade,se adauga apa si borsul iar cand incepe sa clocoteasca,pestele.
Pentru ca acest peste are pielea mai groasa,se lasa putin mai mult la fiert,decat un alt peste;dupa 25-30min,se condimenteaza,se adauga verdeata,se potriveste de gust,se opreste focul se se serveste.
 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme