Chiftelute de post manastiresti

Aceste chiftelute,da!! sunt,de fapt au fost pentru ca s-au terminat foarte repede;abia astept sa termin mancarea din frigider si sa mai fac dar de aceasta data,portie dubla!!😋😋😋
AVEM NEVOIE DE:
2cani cu fasole boabe
1/2franzela
1ceasca ulei
2cepe
1capatana de usturoi
1morcov
1pastarnac
1frunza de dafin
sare
piper
putin cimbru
multa verdeata(marar,patrunjel)
1cana cu faina

GARNITURA:
Pentru garnitura,fiecare ce doreste si ce are;eu am tot felul de amestecuri de seminte si am folosit amestec de chia si quinoa
 
CUM SE PROCEDEAZA:
Procedeul este simplu,cum stie fiecare sa fiarba fasole.
Se pune intr-un vas fasolea curatata si spalata la umflat de seara,a doua zi se scurge apa si se pune la fiert pentru 20-30min,se scurge din nou,se clatesc boabele cu apa calda apoi se pune din nou la fiert cu apa fierbinte.Cand incepe sa fiarba,se adauga legumele curatate si taiate cuburi,dafin si 1lingurita rasa cu sare
Dupa ce totul este bine fiert,se strecoara,se lasa sa se scurga bine apa,se scoate dafinul,apoi totul se paseaza cu furculita.Cine doreste poate pasa cu blenderul dar eu mi-am dorit ca sa semene a chftea cu carne daca se mai vad bucatele mici din fasole😃😃😃
Dupa ce totul este pasat,se adauga miezul de paine inmuiat si bine stors,verdeata taiata marunt,usturoiul pisat,sare,piper si putin cimbru apoi se amesteca bine.
Se ia cu lingurita din umplutura,se formeaza chiftelute,se trec prin faina apoi se pun in tigaie la prajit
Dupa ce sunt rumenite pe ambele parti,se scot pe prosoape de hartie
Aceste chiftelute se servesc cum doreste fiecare,simple cu rosi sau salata sa cu o garnitura de orez,cartofi sau diferite alte seminte
Eu daca tot am amestecuri de tot felul de seminte,am optat pentru aceasta garnitura
Se fierb semintele in apa cu putina sare,dupa ce sunt fierte,se strecoara apoi se folosesc







 
 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme