Floare umpluta pentru copii

Am facut o placinta asa cum stiu eu s-o fac si cum imi place de mor,mi-a ramas aluat si am facut floricica asta pentru copii!!
AVEM NEVOIE DE:
500g faina
1plic drojdie uscata
1ou
1lingura zahar
1/2lingurita sare
1cana cu lapte cald(250ml)
3linguri unt topit
3linguri nutella
1galbenus
CUM SE PROCEDEAZA:
In masina de paine se pun ingredientele umede apoi cele uscate,se da drumul la programul pentru framantare,dupa procesare se rastoarna aluatul intr-un vas uns cu putin ulei,se acopera si se lasa la crescut.
Dupa ce si-a dublat volumul,se imparte aluatul in doua bucati egale,se intind foi rotunde nu prea subtiri,se pune foaia in tava pe hartie de copt apoi se pune  nutella,peste nutella se presara nuca macinata cine are
  se acopera cu a doua foaie,se sigileaza bine marginile,in mijloc se pune usor o cana apoi se imparte aluatul in segmente egale
apoi cu ambele maini se apuca fiecare segment si se rasuceste unul in dreapta,altul in stanga dupa care se sigileaza la capat
se da deoparte cana,se unge cu galbenus amestecat cu putin lapte iar pe mijloc se pun cateva seminte
La cuptor se lasa 20min pana se rumeneste apoi se serveste.



 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme