Dulce de leche cu fructe

Aveam o cutie de crema de lapte si parca as fi vrut sa fac ceva mai altfel dar nu complicat si uite asa daca tot aveam si fructe am facut un desert rapid!
Nu a fost pe gustul meu,pentru ca aceasta crema este exagerat de dulce,stiam de cand am facut inghetata dar mi-am zis ca fructele acrisoare,mai compenseaza  gustul;asta e doar parerea mea care nu mananc dulce exagerat,insa pentru alte persoane,este un desert excelent si foarte rapid facut!
AVEM NEVOIE DE:
1cutie dulce de leche
fructe
CUM SE PROCEDEAZA:
Se pun in vase mici fructe cubulete sau intregi daca sunt mici
deasupra se imparte cutia cu crema de lapte,se pun formele intr-un vas cu apa fierbinte
si la cuptor 40min sau mai mult depinde de cuptor,pana cand crema are aspectul unei budinci
Se servesc direct din forme,ornate cu felii de fructe




0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme