Clatite cu faina de hrisca

Cand am fost la Predeal,am gasit in magazin aceasta faina de hrisca si cum pe la noi nu am vazut asa ceva,am luat-o
Am cautat pe net sa vad ce pot face cu ea dar nu am vazut mare lucru in afara de paine iar ce era pe acolo nu mi-a placut aspectul asa am gasit cateva retete de clatite,am luat de la fiecare ce mi-a convenit si m-am apucat de treaba
M-am chinuit destul de mult pana am reusit sa fac cateva,chiar daca am luat toate tigaile la rand,tot se lipeau;probabil,nu stiu exact,aceasta faina lipeste sau ingredientele sunt de vina!!
AVEM NEVOIE DE:
75g faina de hrisca
75g faina alba
1lingurita zahar
1lingurita praf de copt
1/2lingurita bicarbonat
un praf de sare
1lingura ulei de masline
1ou
300ml lapte batut
cateva frunze de salvie
UMPLUTURA:
1/2piept de pui
200g ciuperci galbiori
50g sunca de pui
1lingura ulei de masline
50ml vin alb
un praf de sare
50g mozzarella
CUM SE PROCEDEAZA:
Intr-un castron se amesteca cele doua tipuri de faina cu sare,zahar,praf de copt si bicarbonat,
se adauga oul batut,iaurt,ulei,salvia taiata marunt,se amesteca totul cu telul
apoi se rastoarna in dozator si se lasa deoparte sa se odihneasca 10min.
In acest timp,intr-un vas pe foc cu 1lingura ulei se caleste pieptul taiat cubulete foarte mici,
se adauga ciupercile de asemenea taiate marunt iar dupa ce a scazut apa din ele,se adauga vinul si se lasa la fiert incet;dupa ce a scazut se condimenteaza,se rastoarna intr-un bol si se lasa deoparte
Sunca de pui se taie suvite subtiri si se amesteca cu cateva frunze de salvie taiata marunt
In tigaia unsa cu ulei si infierbantata,se deschide supapa de doua ori de la dozator,se intinde aluatul in tigaie se lasa sa se rumeneasca 1min dupa care se intoarce
Dupa multe incercari si multe tigai schimbate,am reusit sa dau gata 6clatite mai chinuite!!
Se pune pe fiecare clatita cate o umplutura,se ruleaza si se pun pe un platou.
Peste umplutura de sunca,se pune si putina mozzarella rasa
Pentru servire se taie cate o clatita cu umplutura diferita
sau lasate intregi,cu mozzarella rasa deasupra;cred ca erau super bune daca le lasam cateva minute la cuptor,dar asta o fac cu alta ocazie cand voi schimba reteta!
missgrey.ro

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme