Inghetata de soc

Din soc daca se face socata,sirop si numai stiu ce au mai facut fetele bloggerite,de ce nu ar fi si inghetata??
Asa m-am gandit intr-o noapte cand nu aveam somn,a doua zi i-am spus lui Costel sa-mi aduca flori de la gradina si m-am apucat de treaba, m-am complicat putin dar finalul a fost unul de exceptie;acum stiu mai bine cum sa procedez si voi mai face cat mai sunt flori!
AVEM NEVOIE DE:
10-15 flori mari de soc
1l de apa
4linguri zahar
2lamai
400ml frisca lichida neindulcita
1lingura pepite de ciocolata
CUM SE PROCEDEAZA:
Florile scufundate intr-un vas cu apa rece pentru a fi spalate de praf si alte gaze,se scot si se pun in alt vas cu 1lde apa,
se preseaza cu o lingura florile sa fie cuprinse bine de apa iar dupa 5min de fiert se da deoparte si se lasa la infuzat cateva ore
Dupa acest timp,se scot florile,se pune apa la fiert cu zahar,se adauga o mana de flori mici"pieptanate"cu o furculita cu dintii mai desi cine are(se tine floarea mare de codita cu florile in jos si se trece cu furculita ca si cum a-ti pieptana o cosita de fetita,astfel cad doar florile mici)
Deci,se pun in apa florile mici si se lasa pe foc pana apa ajunge la aproximativ 1cana iar la final se adauga zeama de la cele doua lamai
Dupa ce siropul s-a racit foarte,foarte bine,se amesteca usor cu frisca batuta tare
Se rastoarna in masina de inghetata,se proceseaza 30-40min
iar daca dupa acest timp nu este facuta,pentru ca se mai intampla atunci cand compozitia nu este suficient de rece ceea ce mi s-a intamplat si mie,se tine cuva la congelator 30min apoi se amesteca din nou iar la final se incorporeaza pepitele de ciocolata.
Dupa ce inghetata este gata,se rastoarna intr-o cutie,se tine la congelator si se scoate cand se consuma.
Eu am facut un sos de capsune pentru servit
Am invatat din greselile mele iar data viitoare nu voi mai astepta o zi intreaga sa se faca inghetata;asta pentru ca am fost prea nerabdatoare sa fie gata si am amestecat siropul mai caldut!!!!
O NE_BU_NI_E,pe cuvant!!
Pentru persoanele care nu au masina de inghetata,rasturnati comozitia gata facuta intr-o cutie de preferinta rotunda si cu capac,o lasati la congelator si din 30 in 30 de minute,scoateti cutia si mixati cu mexerul de mana iar cand vedeti ca inghetata este gata,puteti servi cu topingul de capsune deasupra
Atentie,frisca sa fie foarte rece si siropul de asemenea!








0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme