Paste cu branza

Mi-au ramas paste fierte de la reteta anterioara si mi-am adus aminte de nepotica mea Elisabeta cum spunea ca cele mai bune paste sunt pastele simple cu putin unt si multa branza
Ei bine asa am facut si tare buuune au fost si mare dreptate a avut puiul meu!!
AVEM NEVOIE DE:
paste
1lingura unt
200g branza rasa
CUM SE PROCEDEAZA:
Pastele fierte 10min,pentru ca sunt paste fara gluten facute din grau dur si au nevoie de mai mult timp de fierbere
Se scurg bine,se pun inapoi in oala cu unt incins,se amesteca bine,se adauga si branza rasa,din nou se amesteca bine apoi se rastoarna pe farfurie si se mananca cu pofta,cu multa branza deasupra.
Mmmm ce bune sunt cand se intinde branza de la farfurie pana la gura!!!
 
  missgrey.ro

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme