Tocana de cartofi cu pulpa de curcan

Am cumparat de la LIDL o conserva cu pulpa de curcan dezosata;am pus-o la camara si am uitat de ea pana intr-o zi cand nu stiam ce sa gatesc,ceva usor si repede am dat de cutie si gata papica!!
AVEM NEVOIE DE:
500g cartofi
1conserva cu pulpa de curcan
1ceasca pasta de ardei
1ceapa
3linguri ulei
1frunza de dafin
2catei de usturoi
sare
piper
patrunjel
CUM SE PROCEDEAZA:
Se pune in cratita cu ulei ceapa tocata marunt,dupa 2-3min se adauga pasta de ardei,cartofii cubulete
dupa alte 2min,se adauga 2cani cu apa,dafin,si se lasa la fiert cu capac;dupa ce cartofii au fiert se adauga carnea taiata,se potriveste de gust,se adauga usturoiul zdrobit,patrunjel iar dupa 2-3clocote se opreste focul.
Se serveste cu salata de sezon;pentru ca reteta este reciclata,la timpul respectiv am mancat-o cu muraturi!


 
 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme