Dovlecei pane

Mi-a adus de la gradina prima recolta de dovlecei tzukini cum ar spune un italian si am facut repede pane,ca sa nu stau prea mult in caldura din bucatarie.
AVEM NEVOIE DE:
dovlecei
oua
faina de hrisca
sare
piper
putin cimbru
3catei de usturoi
ulei pentru prajit
Nu am pus cantitatile exacte,pentru ca fiecare pregateste din cati dovlecei dispune,de la 1bucata pana la cateva kg.
 CUM SE PROCEDEAZA:
De cand am descoperit aceste taine ale bucatariei si mai ales de cand am descoperit gustul bun al acestor dovlecei pane(acasa mama nici nu-mi mai spunea cand facea asa ceva pentru ca stia ca nici nu vreau sa aud!!!),eu nu-i tai rondele pentru ca stau prea mult in fata aragazului,asa ca-i tai altfel.
Dovleceiii spalati,uscati(daca sunt din gradina mea nu-i curat de coaja pentru ca stiu ca nu exista chimicale dar daca sunt cumparati,sunt si curatati de coaja),se taie in doua pe latime apoi fiecare jumatate este feliata pe lungime;astfel acesti dovlecei la final,vor arata ca niste snitele.
Se pudreaza cu sare feliile,se pun intr-o sita sa se scurga apa din ei.
Intre timp,intr-un castron se bat ouale cu un praf de sare,piper,putin cimbru,se adauga usturoiul pisat,faina cat sa se ajunga la consistenta aluatului de clatite,putin mai gros
Am folosit faina de hrisca,pentru ca am observat de la o alta reteta ca exteriorul este crocant si mi-a placut.
Feliile de dovlecel se pun intre doua hartii de bucatarie,se preseaza ca sa absoarba apa
apoi se pun in castronul cu aluat,se amesteca sa se lipeasca de fiecare felie aluatul,
si se pun cate una in ulei incins;dupa ce s-au rumenit pe ambele parti,se scot pe farfurie cu hartie
Se servesc pe farfurie cu felii de lamaie si sos de usturoi pregatit cu iaurt







 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme