Peste cu sos de rosii si masline

Imi place mult aceasta reteta,am mancat-o prima data cand am fost la Mihaela in Italia,cand am ajuns acasa am facut-o si eu iar de atunci,mereu pentru ca are un gust deosebit!
AVEM NEVOIE DE:
1kg peste alb,al meu a fost cod 
500g rosii bine coapte
1capatana de usturoi
1ceapa mica
50g masline
1cana cu faina 
ulei pentru prajit
sare
piper
1frunza de dafin
1crenguta de salvie
 CUM SE PROCEDEAZA:
Pestele curatat,portionat,spalat,pudrat cu sare,se trece prin faina apoi se prajeste in ulei si se scoate pe hartie de bucatarie
Intr-o tigaie cu 2-3linguri cu ulei curat de la prajit,se caleste ceapa tocata foarte marunt,usturoiul pisat apoi rosiile pasate,putin piper si sare,frunza de dafin si se lasa la fiert la foc mic
 Daca ceapa este fiarta,se adauga pestele,crenguta de salvie,maslinele
iar dupa cateva clocote se opreste focul si se serveste cu mamaliga

 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme