Salata de ton asortata

Intr-una din zile ploioase,mi-am adus aminte ca intr-o perioada cand eram la Mihaela,a facut o astfel de salata si mi-a placut foarte mult
Pentru ca aveam numai resturi din ingredientele de care aveam nevoie,adica jumatati de cutii pe care le-am tinut la congelator,imediat am facut salata.
AVEM NEVOIE DE:
100g paste scurte
2cutii mari cu ton in suc propriu
1cutie cu fasole neagra
2castraveti murati
1ceapa rosie
50g masline
1cutie mica boabe de porumb
sare
piper
ulei de porumb
ulei de susan
otet balsamic de zmeura
CUM SE PROCEDEAZA:
Pui in castron pastele fierte si bine scurse,maslinele taiate,fasolea clatita cu apa rece si scursa
tonul de asemenea scurs,castravetii cubulete,ceapa julien,porumbul scurs si clatit cu apa rece,sare,piper,putin ulei de porumb,cateva picaturi de ulei de susan,otet balsamic si amesteci totul bine
Servesti din cupe sau direct din castron,dupa preferinte!

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme