Cheesecake cu zmeura

Pentru ca frumoasa si talentata bloggerita Cristina Toth a implinit 7ani cu blogul Diva in bucatarie,am primit o invitatie sa particip la un concurs dar sa pregatesc si acest cheesecake.
Am avut toate ingredientele,mai putin zmeura proaspata,asa ca am facut o combinatie cu afine.
La multi ani draga Cristina,multa putere sa mai gatesti,sa mai postezi,sa ne mai uimesti cu bunatatile tale si sa ne mai intalnim si peste alti 7ani!!
AVEM NEVOIE DE:
BLAT:
160g biscuiti digestivi
80g unt topit
CREMA DE BRANZA:
500g branza Ricotta
50g zahar pudra
100ml frisca lichida
16g gelatina
100g zmeura
LEMON CURD
60ml suc de lamaie proaspat stoarsa
coaja rasa de lamaie
100g zahar
2galbenusuri+1ou
60g unt
CUM SE PROCEDEAZA:
Pentru inceput pregatim lemonul curd;se pun intr-un vas pe bain-marie oul intreg,galbenusurile,zaharul si sucul de lamaie,se amesteca continuu pana rezulta o budinca,apoi se lasa deoparte sa ajunga la temperatura camerei,apoi se incorporeaza untul taiat,se mixeaza energic si se lasa la frigider 30min
Pentru blat,se pun biscuitii rupti in robot,dupa ce s-au pisat se adauga untul topit si racit,apoi se rastoarna intr-o forma mica de tort(18cm diametru),se preseaza blatul cu ajutorul fundului unui pahar apoi se lasa la frigider;
Intr-un castron se freaca branza cu zahar pudra
se adauga frisca batuta separat
Dupa omogenizare se dau deoparte 4linguri cu crema de branza apoi in restul se adauga 80g lemon curd(eu am pus 3linguri)
Tot aici se adauga 12g gelatina hidratata in 50ml apa rece,apoi dizolvata pe bain marie impreuna cu 2linguri crema de branza oprita la inceput iar dupa omogenizare,se rastoarna peste blat
si se lasa la frigider sa se intareasca
In acest timp se hidrateaza restul de gelatina in 50ml apa,se dizolva pe bain-marie alaturi de cele doua linguri de branza ramase,se lasa sa se raceasca putin apoi se amesteca cu lemonul curd oprit iar dupa omogenizare se rastoarna peste crema de branza si imediat se pun fructele deasupra,apoi se lasa la frigider 30min.
Se scoate din forma pe un platou,se taie si se serveste.
Imi pare rau ca ouale mele nu au fost atat de galbene si lemonul curd este aproape albicios si de asemenea imi pare rau ca nu am avut zmeura proaspata si incepuse sa se dezghete dar una peste alta,gustul a fost unul super delicios!
Multumesc pentru reteta Cristina si inca o data La multi ani!!



0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme