Budinca de paste greceasca

Am prietena mea ALINA care traieste in Grecia si din cand in cand mai vizitez blogul ei sa vad ce noutati a mai postat;mi-a atras atentia aceasta budinca si eu cum am paste din belsug,am facut-o si da,super delicioasa a fost!
AVEM NEVOIE DE:
250g paste scurte
1piept mare de pui
1ceapa
500g rosii
4ardei kapia
1mana frunze de busuioc
4-5linguri ulei de masline
sare
piper
1lingura boia
2cani supa de pui
200g cascaval,eu am pus mozzarella
CUM SE PROCEDEAZA:
In tigaia cu ulei pui carnea cubulete,dupa ce s-a rumenit condimentezi cu sare,piper,boia, si o rastorni intr-o tava sau vas termorezistent

Mai adaugi putin ulei in tigaie si calesti ceapa tocata marunt,ardeiii fasii,rosiile cubulete,adaugi supa,pastele si lasi sa fiarba 2min cu capac
 condimentezi,adaugi busuiocul taiat apoi rastorni in tava peste carne,acoperi cu folie de aluminiu,si la cuptor 30min
Dupa acest timp,scoti tava,o descoperi,adaugi deasupra cascaval din belsug si mai lasi la cuptor cateva minute sa se gratineze
Se serveste imediat sau dupa ce s-a racit,fiecare cum doreste.




0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme