Tocanita cu ciuperci

Nu am facut niciodata asa ceva,nici nu am mancat la cineva sa-mi dau seama daca-mi place sau nu;am facut la plesneala ca sa zic asa,asta pentru mine ca sotul meu mananca orice-i pun pe farfurie!!
AVEM NEVOIE DE:
500g ciuperci,eu am avut la congelator galbiori
3cepe
2ardei grasi
500g rosii
5linguri ulei
50ml vin alb
3catei de usturoi
sare
piper
patrunjel
CUM SE PROCEDEAZA:
In cratita cu ulei pui ciupercile taiate,dupa ce a scazut apa din ele adaugi ceapa taiata marunt,ardeiii fasii,dupa 2min adaugi vinul si lasi sa fiarba incet;
Dupa ce s-a evaporat alcoolul,adaugi rosiile cubulete,usturoiul pisat,1ceasca cu apa si lasi pe foc pana scade,amestecand din cand in cand
La final,condimentezi,adaugi patrunjelul taiat si pui pe farfurie alaturi de mamaliguta si ceva acritura!
Da recunosc,suntem o familie de mamaligari!!!aproape tot ce inseamna mancare noi mancam cu mamaliga,asta nu inseamna ca va oblig si pe voi sa faceti la fel,fiecare cum doreste!


 
 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme