Guguluf aperitiv cu dovleac

Reteta este pentru provocarea Weekend cu spor,initiata cu ceva ani in urma de STEFANIA ANASTASIU Stefy cum o stiu toti prietenii iar in aceasta luna gazda este neobosita CRISTINA IULIANA PANA
Criss,asa cum o stim si pe ea,ne-a adus luna aceasta sa gatim
-aperitive
-salate
-si dulciuri
Eu am ales sa pregatesc acest guguluf,pentru ca sotul meu zilnic ma "bombardeaza" cu cate un dovleac de la gradina si trebuie sa-i dau atentie ca altfel se supara si se strica(el,dovleacul!!!)
Problema e ca nu am fost atenta cand l-am rasturnat,s-a rupt o bucata si am fentat poza cu un dovleac ornament!!
 AVEM NEVOIE DE:
3felii dovleac
1ceapa
300g ciuperci
2ardei kapia
1lingura ghimbir ras
1lingura ulei de masline
3oua
4linguri faina
200g cascaval ras
sare
piper
CUM SE PROCEDEAZA:
In tigaia cu ulei se caleste ceapa taiata fideluta,kapia suvite,apoi ciupercile taiate marunt;
Dupa ce s-a evaporat apa lasata de ciuperci,se adauga dovleacul ras fin,ghimbirul si se lasa pe foc mic amestecand mereu,10-15min
Dupa ce s-a racit compozitia,se adauga ouale,faina,cascavalul ras,sare,piper dupa gust si se omogenizeaza totul bine;se rastoarna in forma de guguluf unsa cu ulei si tapetata cu faina,iar la cuptor se lasa 40-45min
Dupa ce s-a copt,se trece cu un cutit subtire in jurul gugulufului,apoi se rastoarna pe un platou iar dupa ce s-a racit se taie si se serveste,eu am optat pentru mix de salata daca tot am avut-o!
Delicioasa reteta,multumesc Criss!!


 
  

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme