Supa crema de broccoli

Am mai spus si repet ca-mi plac mult aceste supe crema dar asa cum le pregatesc eu nu cum am vazut pe NET!!!
Am ramas in urma cu cateva legume printre care si broccoli de care eu nici nu voiam sa aud,pana la aceasta supa,un deliciu vreau sa zic!!
AVEM NEVOIE DE:
1broccoli mai mic
1ceapa
1felie de telina
1pastarnac
1morcov mic
1cutie lapte de cocos
3-4fire de lamaita
sare
CUM SE PROCEDEAZA:
Toate legumele curatate,brocoli desfacut buchetele,lamaita spalate,le pui in oala cu 1,5l apa si 1lingurita cu sare pe foc
Dupa ce totul este fiert foarte bine,rastorni in blender,pasezi bine
treci totul prin sita pentru o supa fina,rezultatul il pui din nou in oala pe foc,adaugi laptele de cocos,
amesteci bine sa se omogenizeze totul apoi servesti.


0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme