Minitarte cu fructe

Eeee,cu aceasta reteta am vrut eu sa fac ceva frumos dar nu mi-a iesit pentru ca am pus prea multe fructe,crema a crescut iar cuptorul era presarat cu fructele mele!!!se mai intampla!!
AVEM NEVOIE DE:
1aluat de foietaj
150g pudra de migdale
60g zahar
1ou
2linguri visinata
200ml smantana lichida
fructe
CUM SE PROCEDEAZA:
Capitonezi formele cu aluat si le lasi deoparte.
Amesteci pudra de migdale cu zahar,visinata si smantana,dupa omogenizare imparti in forme,deasupra pui fructe si lasi la cuptor 20min.
Era mai bine daca puneam intr-o forma mare pentru ca nu se mai intampla asa ceva,dar nu-i nimic s-au mancat,au avut un gust extra!!
  

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme